Pytania i odpowiedzi
Dostawa i zamówienie
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Aby zagwarantować optymalną jakość, produkujemy nasze modele na żądanie. W rezultacie nasz zespół potrzebuje od 18 do 20 dni roboczych na przetworzenie zamówienia, wyprodukowanie produktów i dostarczenie ich (bezpłatnie). Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jak najszybsze otrzymanie zamówienia, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.
Jak mogę śledzić przesyłkę?
Postęp realizacji zamówienia można śledzić, klikając poniższy link: Śledzić moje zamówienie
Ile kosztuje dostawa?
Nasza standardowa dostawa jest bezpłatna dla wszystkich naszych produktów
Moje zamówienie nie jest kompletne
Jeśli zamówienie obejmuje kilka produktów, mogą one zostać wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Nie martw się, Twoja przesyłka wkrótce dotrze.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Problem z pocztą? Zgubiona, uszkodzona lub zniszczona przesyłka?
Dzięki naszej bezpiecznej usłudze dostawy, Ma Suspension zajmie się problemem za Ciebie. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Nie przerzucamy odpowiedzialności na przewoźnika i nie pozostawiamy Cię samemu sobie. Bierzemy pełną odpowiedzialność, natychmiast wysyłając nową paczkę na nasz koszt.
Nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontact@zyrandol-nowoczesny.pl : nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania.
Anulowanie i zwroty
Czy mogę zmienić zamówienie?
Tak, o ile zamówienie nie jest "w trakcie realizacji".
Czy mogę anulować zamówienie?
Anulowanie zamówienia jest całkowicie możliwe! Jeśli zamówienie jest już przygotowywane, koszty anulowania wyniosą 40% ceny zakupu.
Nie wahaj się skontaktować z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontact@zyrandol-nowoczesny.pl : nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby spełnić Twoje potrzeby!
Chcę zwrócić przedmiot
Przyjmujemy zwroty tylko w przypadku udowodnionej wady produktu.
Nasze produkty przechodzą ścisłą kontrolę jakości przed każdą wysyłką. Jeśli jednak produkty mają jakiekolwiek wady produkcyjne, prosimy o przesłanie nam zdjęcia danego produktu (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) na adres kontact@zyrandol-nowoczesny.pl wraz z numerem zamówienia. Aby produkt kwalifikował się do zwrotu, musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany
Bezpieczeństwo
Czy moje dane są bezpieczne?
Tak!
"HTTPS" w adresach URL naszych sklepów jest dowodem jakości naszych usług. HTTPS to wariant "http" zabezpieczony przy użyciu protokołów SSL/TLS. Protokół HTTPS jest używany do ochrony transakcji finansowych w witrynach sprzedawców. Jako sprzedawcy internetowi zdajemy sobie sprawę, że stosowanie protokołu SSL staje się obecnie niezbędne. To najlepszy sposób na ochronę danych i zabezpieczenie się przed hakerami i kradzieżą tożsamości.
Wizualnie certyfikat SSL jest reprezentowany przez kłódkę, która pojawia się na pasku adresu URL przeglądarki internetowej. Jest on również reprezentowany przez literę "s" oznaczającą "bezpieczny", która jest dodawana do protokołu "http" na stronie internetowej w pasku adresu.